Tuff Streeters & Tuff Drag Cars

new tuffstreeters web site

    powercruise who's going??????????

    Share

    bretto
    Admin

    Posts : 169
    Points : 424
    Join date : 2010-03-27

    powercruise who's going??????????

    Post by bretto on Mon Aug 09, 2010 12:13 pm

    who's going to powercruise only a few weeks togo and nothing is done again lol!

    burnout

    gmh747

    Posts : 2
    Points : 2
    Join date : 2010-07-09

    Re: powercruise who's going??????????

    Post by gmh747 on Mon Aug 23, 2010 2:14 pm

    Bretto!!! whats going on? How have you been mate? Taking any of your cars out to powercruise? Im taking mine out providing i can fix the spark issues im having. Will find out tomorrow so fingers crossed!

    bretto
    Admin

    Posts : 169
    Points : 424
    Join date : 2010-03-27

    Re: powercruise who's going??????????

    Post by bretto on Mon Aug 23, 2010 2:42 pm

    yeah mate both cars will be there. its hard to believe.

    just got vk sorted tonight thanx to dave who has been working hard every night and all day today.he's a good lad.

    the xy has shit all through the fuel pump fuel tank just pulling that apart and she be all good.

    hope you can get her sorted chris.be good to catch up with ya mate.

    how did ross go with the walky did he get it back yet.

    and hows old snorter going.


    gmh747

    Posts : 2
    Points : 2
    Join date : 2010-07-09

    Re: powercruise who's going??????????

    Post by gmh747 on Tue Aug 24, 2010 1:17 pm

    Hey mate,

    awesome to hear! Mine got sorted today.. was the damn cas so now its got a nice healthy pump/tol tune in her Wink Rosco did finally get the walky back if you can believe it hah.. will have to show you some pictures out at powercruise. Ross will also be out there with a hq he has done up which is a nice little cruiser and not to mention looks wicked. He opened up his own paint shop the other day too. "GT custom panel and paint" he might even hit you up for a photo of your xy to put on a business card or something haha.

    Old stort is getting married in around 6 or so weeks so he is broke as.. Think he is atleast comin out on saturday and ive been trying to convince him to do the old armband trick and stay till sunday.Burnout comp on sat just wont be the same without that clown haha. Will be good to catch up with you to mate. see you out there!

    bretto
    Admin

    Posts : 169
    Points : 424
    Join date : 2010-03-27

    Re: powercruise who's going??????????

    Post by bretto on Tue Aug 24, 2010 11:29 pm

    good to see you got it sorted buddy we need to race burnout lol!

    what a damn cas.

    old rosco good on him.

    powercruise wont be the same without snorter lol!

    OMR346

    Posts : 9
    Points : 9
    Join date : 2010-05-20

    Re: powercruise who's going??????????

    Post by OMR346 on Sat Nov 06, 2010 4:35 am

    Bit late, but i was there all weekend. Went thru 2 tanks of fuel (150Ltr), a set of ET Streets, set of 17" semi-slicks, finished off my 19"s, my gearbox is rooted now, and clocked up i think it was about 300km all up around the track lol.

    bretto
    Admin

    Posts : 169
    Points : 424
    Join date : 2010-03-27

    Re: powercruise who's going??????????

    Post by bretto on Mon Nov 15, 2010 8:35 am

    nice you going to the next one mate

    OMR346

    Posts : 9
    Points : 9
    Join date : 2010-05-20

    Re: powercruise who's going??????????

    Post by OMR346 on Mon Nov 15, 2010 10:07 am

    Does a bear shit in the woods???

    Of course ill be at the next one. Powercruise that is, not sure about Powerplay at this stage.

    Ive got a carport secured again for next year, so another big weekend is planned. Ill have the giggle gas hooked up by then. Just gotta get my box built first, otherwise first hit of the gas and it will lunch itself.

    bretto
    Admin

    Posts : 169
    Points : 424
    Join date : 2010-03-27

    Re: powercruise who's going??????????

    Post by bretto on Mon Nov 15, 2010 10:14 am

    sorry mate meant powerplay.


    bretto
    Admin

    Posts : 169
    Points : 424
    Join date : 2010-03-27

    Re: powercruise who's going??????????

    Post by bretto on Wed Nov 17, 2010 8:51 am

    OMR346 wrote:Does a bear shit in the woods???

    Of course ill be at the next one. Powercruise that is, not sure about Powerplay at this stage.

    Ive got a carport secured again for next year, so another big weekend is planned. Ill have the giggle gas hooked up by then. Just gotta get my box built first, otherwise first hit of the gas and it will lunch itself.

    get is sorted pumba she be sweet on the gas mate.

    OMR346

    Posts : 9
    Points : 9
    Join date : 2010-05-20

    Re: powercruise who's going??????????

    Post by OMR346 on Wed Nov 17, 2010 10:38 am

    Yea, not sure about Powerplay yet. It depends if i can get the box built or not. I would do some overtime to get the money, but at the moment, im on light duties. I have done something to my back, and not sure how long its going to be before i am good again. I went to see a specialist on Monday and had to get an MRI done today. Good old Woolies has another victim lol

    bretto
    Admin

    Posts : 169
    Points : 424
    Join date : 2010-03-27

    Re: powercruise who's going??????????

    Post by bretto on Thu Nov 18, 2010 8:31 am

    thats no good mate nothing worse then a soar back.
    take it with out the gas.

    OMR346

    Posts : 9
    Points : 9
    Join date : 2010-05-20

    Re: powercruise who's going??????????

    Post by OMR346 on Thu Nov 18, 2010 10:05 am

    If im there in Jan, it wont have the gas on it at that time. But that isnt the problem. The problem is, my gearbox is fucked, so i need to get it built before i can do anything like that

    bretto
    Admin

    Posts : 169
    Points : 424
    Join date : 2010-03-27

    Re: powercruise who's going??????????

    Post by bretto on Thu Nov 18, 2010 10:21 pm

    true whats that worth to fix?

    OMR346

    Posts : 9
    Points : 9
    Join date : 2010-05-20

    Re: powercruise who's going??????????

    Post by OMR346 on Fri Nov 19, 2010 3:06 am

    About 2500, plus what ever it costs me for a new convertor. Im puting in a new convertor at the same time. Going from 3500rpm to 4500rpm

    bretto
    Admin

    Posts : 169
    Points : 424
    Join date : 2010-03-27

    Re: powercruise who's going??????????

    Post by bretto on Sat Nov 20, 2010 11:41 pm

    you are going to need some over time.

    OMR346

    Posts : 9
    Points : 9
    Join date : 2010-05-20

    Re: powercruise who's going??????????

    Post by OMR346 on Sun Nov 21, 2010 6:19 am

    Unfortunatly, i cant do any while im on light duties.

    bretto
    Admin

    Posts : 169
    Points : 424
    Join date : 2010-03-27

    Re: powercruise who's going??????????

    Post by bretto on Sun Nov 21, 2010 11:03 pm

    how long you are you on light duties for mate.

    they will try to get rid of you now mate. tissue

    Sponsored content

    Re: powercruise who's going??????????

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Tue Nov 21, 2017 4:36 pm